Julia - illness

Jag har gått och blivit sjuk! Fan vad tråkigt, jag hatar att vara sjuk. Vaknade i morse med världens halsont och nu har det utvecklats till huvudvärk och värk i kroppen... Bilr nog att stanna i sängen resten av dagen.


Någon som såg Paradise Hotel igår? Något som är jääävulskt sjukt är att jag köpte min balklänning från den nya deltagaren Heidi Becker. Det måste vara hon för hur många i Sverige heter Heidi Becker? Och personen som jag köpte balklänningen av är jag 100 % säker på hette Heidi Becker. Man kan verkligen säga, världen är allt liten...



Både hakan, munnen och näsan tycker jag stämmer in!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ju att det är samma tatuering på vänster armen på båda bilderna

2010-11-25 @ 20:01:51
Postat av: Heidi Becker

Haha Ja det var mig du köpte klänningen utav! hoppas det blev bra! =) Kram

2010-11-28 @ 17:03:35
URL: http://heidibecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0