Julia - IKEA

Sitter nu i bilen på väg hem från IKEA. Tack för mobiltinternet, räddar min hemresa. Körde hela vägen till Haparanda är typ stolt, har aldrig kört så långt i sträck förr men det gick bra. Bilen är jäkla fullproppad som tur var så var några bekanta till min familj också på IKEA, så dom kunde ta några av våra saker. Annars hade vi varit tvungna att lämna tillbaka...

Många av sakerna vi köpt är till mitt rum, flyttar kanske snart men många av de saker kan mamma och pappa behålla sen när jag flyttat. Kommer att lägga ut före och efter bilder sen när det är klart!

Nu känner jag hur åksjukan börjar smyga fram, så måste lägga ifrån mig datorn nu ett tag. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0