Julia - crazy night

Shit vilken dag det var igår! Först och främst snöstorm, när man hade kommit in så ville man helst inte gå ut igen. Men jag jobbade så jag hade inte så mycket till val. När jag väl kom till Waynes så sa Linnea till mig efter ett tag, duu Julia vi har en kattunge här inne... jahaa.. Då visar det sig att en tjej har tagit med sig sin kattunge. Jag undrar bara hur går tänket när man har med sig en katt till ett fik? Finns inga föreskrifter om att man inte får ta med sig djur inne på fik, men vem gör det?!

Ett tag senare när jag skulle gå och sopa trappen så er jag att våra entrédörrar står helt vid öppna. Går då och hämtar nyckeln för att stänga igen dem, helt stendött. Fick då ringa runt till en massa och till slut kom vår vaktis Johan och räddade oss. Men även mitt under allt dörrtjaffs, så kommer Linnea och säger, trycket på espressomaskinen har sjunkit till noll, så det går inte att skumma mjölk. Som tur var så var det bara en säkring som hade gått, så den blev fixad. Tur det eftersom vår espressomaskin har sprillans ny och jag kan meddela dem är inte billiga... ni kan bara gissa priset.

Hoppas att denna kväll blir en bättre kväll, för ikväll är det fest med gamla klassen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0