Julia - beautiful weekend

Har märkt att det inte blir så mycket bloggande varken för min och Anettes del på helgerna. Men tyvärr är det nog så att båda vi har ganska mycket att göra på helgerna med både jobb och att hinna umgås med vänner, så bloggen kommer i andra hand.

Fredagen var Huuuur kul som helst, kvällen började med hår och make på Huvudsaken och efter det supergod mat på Station och massa träning inför kvällens uppvisande. Trodde att det skulle bli långtråkigt mellan tränandet och fram till vi skulle ha visningen, men icket. Superskönt gäng och jag tror inte att någon utav oss var så jättenervös innan vi skulle gå upp på scenen. Kan också bero på att vi hade tränat så många gånger, så det satt som i ryggmärgen. Tyvärr så blev det inte så mycket vin efter visningen eftersom klockan då var kvart över 12 och jag skulle upp och jobba halv 12 dagen efter. Men det var roligt ändå!

PS: OM ni hittade en svart kofta inne på Station med svarta lappar på armbågarna, så är det min! Vill jättegärna ha tillbaka den. Min favvo!


Lördag, jobb hela dagen. På kvällen var jag jättetrött från fredagen och jobb, så jag var bara hemma med min älskling och tog det lugnt.

Idag, söndag så kan jag lova att jag har sovit ut och absolut inte gjort någonting fram till kl halv fem, då jag följde Anders till hans farmor och farfar och åt middag. Och nu ikväll har jag ätit kladdkaka med grädde och hallon med mamma och pappa och även kollat på The Event.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0