Anette - You lost the love I love the most

BLIR GALEN! Direkt jag säger "det här vill jag bli!" då blir jag nertryckt och folk säger att jag inte skulle klara det eller att lönen är sämst. Förr ville jag verkligen satsa på att bli nått som man tjänar bra på. Men just nu känner jag hellre att jag skaffar ett jobb där jag tjänar hyffsat och verkligen älskar mitt jobb. Att känna att man verkligen vill stiga upp och jobba. Orkar inte bli läkare pappa, och jag orkar inte bli civilingenjör mamma. Låt mig va.... Nu är jag ARG.

Har just varit och tränat med Emelie och det var de där jobbiga styrkepasset. Denna helg blir lugn med jobb så i helgen hinner jag med ALLA mina inlagda pass. Hur skönt? Imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla upp CP astman, sen jobba 11.00-19.10 och efter det träna och sen mingel med tjejerna. Ska tydligen bestämma nyårs. Blir nog bra det:) Nu ska jag se NCIS. Eller snart! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0