Anette - Jag siktar mot toppen

Hm blev lite sågad av Julia längre ner. Jag är faktiskt snabb. Det är bara alltid massa problem som uppstår när jag ska göra mig klar...typ?

Kom just hem från jobbet med en massa julklappar! Handlade för över 1500 kr! Men det blir inte många julklappar i år. Köper bara till mamma pappa och deras respektive sen min lillebror. Har inte råd.

Ikväll ska jag över till Carro. Stonie hämtar mig vid 18.00, sen så kommer även Jullan:) Det blir supermys!

Igår var det en sjuk rolig kväll med tjejerna. Vi såg idol, spelade galenpanna, jag och Nathalie vann! Sedan blev det iaf en massa skratt. Iaf för dom som var tröttast, jag och Nathalie. Man kan säga att vi skrattade åt saker som vi inte ens skulle skrattat åt annars. Vi var helt enkelt uppe i varv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0