Anette - Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig!

Bloggtorka... Jag har ingen tid att skriva alls. Idag var min enda lediga dag för resten av veckan. Och det väntas 6 arbetspass på 4 dagar. Det enda jag har att se fram emot nu är branchkvällen på söndag. Sen vila måndag sen jobb igen. Men jag klagar inte! Jag har det bra, pengar!

Jag och Julia W hann planera ganska mycket till Thailand idag. Nu har vi fixat boende första natten och vi har bestämt oss för många destinationer!! Är sjuuukt taggade!:)

Imorgon ska jag iväg till frisörskolan och fixa håret. Hoppas det blir bra! Sen ska jag skynda mig iväg till jobbet. Hoppas verkligen att jag hinner vara klar innan 12. Börjar då...

Nu duschen och sen sängen för att se ett avsnitt av ncis och sen sova. Godnatt med er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0