Anette - I want you to love me, like I'm a hot pie



Idag var jag och käka lunch med Julia på tatung. Mycket gott. Efter det svängde vi in på H&M men jag hittade inget märkvärdigt. Gäller ju att snåla nu, får inte shoppa upp mitt resekonto... Julia W har lärt mig att tänka såhär "Den här tröjan kostar 299 kr, det skulle jag kunna köpa 5 klänningar för i thailand" så jag måste börja tänka på thailand mer. Det är ju ändå där jag ska leva helt utan mina föräldrar i sju veckor. Shit.. stort steg haha!

Ikväll ska jag och Julia träna barbell sen ska jag väl städa och äta middag. Längtar så sjukt mycket till klockan 21 då desperate housewives börjar, och sen till klockan 23 då NCIS är. Det är så spännande nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0