Anette - I said what?

Oj, har blivit väldigt lite skrivande nu. Helgen kan man ju säga var helt galen. Utgång lördag med Pernilla, var väldigt kul. Söndag var det bara att återhämta sig och ge sig iväg till Calles för förfest. Och självklart är vakterna så generösa och bjuder mig på shottar, ja hur många blev det (?) väldigt många iaf. Det blev efterfest och jag vaknade klockan halv 2 hopsjunken med Jespers huvud i mitt knä. Hade tydligen somnat medan vi suttit och lyssnat på musik på youtube. Kan meddela att humorn var på en väldigt låg nivå på morgonen...Men jag måste säga att jag hade väldigt väldigt kul på branschfesten:)

Den här musikvideon är helt sjuk...Måste bara lägga ut den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0