Anette - I can only tell you how it feels

Ja idag mår jag skit. Vaknade av att jag hade telefonen på min mage och att den var uppvikt... tecken på att jag hann somna före jag skulle skriva ett sms? Det var galet igår. Sprit är gift, tur för mig att jag dricker saft då hehe. Har ont i huvudet och nacken, ska jag någonsin bli bra i den?
Nu är det dags igen, och jag är inte okej än. Måste repa mig lite till. Tjejerna kommer 4 och jag kan inte garantera att jag kommer vara klar då. Men skit samma, det är ju hemma hos mig. Kan fixa mig lite i pausen. HOCKEY gäller ikväll och alla tjejer är taggade till tusen. Detta kommer bli en bra kväll.
Mamma ringde och väckte mig i morse. Klädde på mig och åkte upp till JULA för att storhandla. Nu ska vi vidare till moffes grav och göra fint. Sen ska hon skjutsa hem mig så att jag kan göra mig klar. Ha en bra dag:) Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0