Anette - Guld...Blått...Guld!

Måste bara skratta lite åt Julia före jag ger mig för ikväll.... Det handlar om linnet som hon har lagt upp här på bloggen något inlägg ner. Hon var helt sjukt faschinerad av det här linnet. Hon gick hela tiden och sa "KOLLA NU! Guld... Blått... Guld... Blått! Ser du Anette?" Sen gick det en stund... "Anette, titta! Guld...Blått Haha" Sen träffade vi Lisa och hennes kompajoner. "Lisa Lisa. Kolla linnet. Helt sjukt. Guld..Blått... Haha ser du?" OSV

Hon var helt tagen av det här linnet. Jag är glad att dom fann varandra. För det var det sista som fanns kvar. De är som gjorda för varandra. Puss Julia haha!


Jag gillar min stora ring! (jag vet...mina händer är bebis)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

vilka fina ringar =)

2010-11-17 @ 14:24:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0