Julia - sleeping

Som Anette skrev så är det nog sleeping mode för min del med, är sjukt trött. Behöver egentligen göra skolarbete meeen som alla andra dagar så får de skjutas upp till imorgon.

Kvällen har inte varit allt för speciell. Tränade core och sedan gick jag ut pch gick ( Jenny vi måste utreda vem den mystiske mannen är!;) ). Som Anette nämde tidigare har vi även varit och solat, är redan brun men det gäller att hålla den kvar till Alanya.

Jag har kommit in i någon shoppingperiod nu att jag bara vill köpa allt jag ser. Inte bra, eftersom min ekonomi för tillfället inte håller för det....


En liten snabbis på vad jag hade på mig idag. Jättedålig bild, jag vet. Men självklart tog batteriet slut när jag insåg att jag inte kunde använda blixt.



Grattis igen till min söta balpartner Johan, som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0