Anette - utdrag från min gamla blogg anetteri.blogg.se...bark

"Sitter och trycker i mig en halvmåne (macka). Ska strax ut med vovvsingen på en promenix.
Igår var jag och spelade bowling. Jag fick specialtips av en 7-10a som hade banan brevid. Och efter det gick det kung för mig. Självklart så vann jag ju. Svår slaget?
Eftersom dom ville ha mer spö i allt åkte vi hem till mig och körde wii. Dom satt och klagade som fan på hur kass jag var på att nicka, jag fick rekord självklart. Men när det var dax för dom att köra så var det allt mellan 0-27 poäng. Jag fick 117 första gången och 190 andra. Pissa på dom.
Nä nu ska jag sluta skryta. Jag sög på pilbåge faktiskt...

Dax att göra slut på den här mackan nu. Attack!"


"Imorse vaknade jag av att Carlo skällde som aldrig förr. Jag fick för mig i mitt halvsovande läge att han skällde åt en albino med röda ögon. Hm.. nä så var det faktiskt inte. Det var bara morfar som var på ingång.
Jag klev upp, åt yoghurt och müsli, klädde på mig och la mig för att stekas lite i solen."


"Jag drömde en sån fruktansvärd dröm inatt. Jag var på nått museum och vandrade omkring med en massa okända personer. Helt plötsligt kommer det två drakar. Stora som jag vet inte vad. Dom vill bara bränna oss. De sprutar eld och allt. Tydligen så var dom kära i Christiano Ronaldo, och han hade silikonbröst? EH JAHA? Ja, so on. Jag löpte då i sinne och försökte gömma mig i alla skrymslen och vrår. Men de fick tag i mig var som helst. Efter ett tag hittade jag typ alla jag känner. De var också livrädda. Jag var som "the leader" eftersom jag var den enda som hade sett drakarna hitills. Jag sa åt dom som var med mig att gömma sig i duschrummen på en skola. Så där satt vi länge. Sen kom drakarna och tittade in genom fönstrena. Men drakar dom ser en inte, dom ser bara ens tankar. SÅ naturligtvis så visste dom ju att vi var där. De matade med eld, men inte till någon nytta. Vi hade skyddat oss bakom duscharna. Tillslut fick drakarna nog och bytte form till en människa. De kom in och var jättevänliga mot oss. När de insåg att de nu hade chansen att bränna oss alla eftersom vi hade gått ifrån våran skyddsvrå hoppade de ut ur fönstret för att kunna skifta om igen och började bränna oss. Några blev brända men jag kom undan. Sen minns jag bara att jag gömde mig i en matsal...De gav sig och så vaknade jag."

"Aj, jag svalde ett fiskben! Likabra, den får frätas sönder i magen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0