Julia - My Show

Dags att uppdatera känner jag... Helgen har varit otroligt lugn. Fredagen började med en lektion på skolan för att sedan spendera eftermiddagen på stan med Carro. Blev lite köp där, bland annat en kjol från Gina tricot för endast 29 kr, de ni! Kvällen spenderades med bästa vännerna, Anette & Fanny, blev en hel del kikande på olika shoppinghemsidor och självklart en massa prat. Lördag trodde jag att jag skulle få en skön sovmorgon, men självklart kommer en pigg pojkvän och petar i en och säger att vi ska upp och äta frukost. Kvällen avslutades med några sköningar från klassen med att se avsnitt från "How I met your mother", måstes göra om. Idag har jag varit och jobbat och sedan varit och ätit middag hos Anders föräldrar. Detta var en kort summering av min helg!  

TJEJER, inte länge kvar till Turkiet nu! :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0