Julia - hello there

Inte bra bloggande från min sida den här veckan, men jag har helt enkelt inte haft tid! Har så otroligt mycket i skolan nu, måste hinna klart allt innan vi åker till Turkiet. Imorgon ska jag hålla mitt högtidstal och efter det så är allting klart. Fan vad skönt!!! Detta är mitt sista arbete på gymnasiet, så hemskt det lät, fast samtidigt skönt.

Nu under tisdag och onsdag har vi varit iväg med klassen på forsränning. Hej och hå säger jag bara, fan vad kallt det var! Men jäkligt kul. Det rekommenderar jag starkt. Något som jag rekommenderar mindre är höghöjdbanan som vi skulle gå på idag. Det är alltså en hinder bana som är uppe bland talltopparna. Inte att leka med om man är höjdrädd säger jag bara! Gick tre meter sen var det tvärstopp. Men jag är nöjd att jag försökte iaf!

Nuu är det inte länge kvar tills vi far till Turkey! Wiiiee. Bara en dag återstår!

Några bilder från fredagens festligheter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0