Julia - Beautiful lie

Blir tyvärr inte så mycket bloggande idag heller. Efter skolan idag for jag och Ellan till Waynes och gjorde klart våra historia uppgifter som vi har till provet på onsdag. Efter de gick vi en liten snabbis på stan och självklart så hittade jag någonting som jag ville ha... men idag höll jag fast i plånboken!

Var försvinner veckorna iväg egentligen? Jag tycker att det nyss var jullov och nu är det snart i mitten på maj och vi tar studenten snart! Fffaaann så nice! Men innan de så är det Turkiet så klart. Så att några fråga vilka som skulle fara det är iaf jag, Anette, Fanny, Julia, Emelie och Natha :) Men däremot så har jag typ inte hört att några fler ska fara dit? Någon som vet vilka fler ske-åbor som ska åka till Alayna 21/5?


Bild på Elin från Waynes idag.


Kommentarer
Postat av: stina

jag kommer den 24 ;D

2010-05-07 @ 00:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0