Julia - stereo love

Hela gårdagskvällen blev att försöka nöta in nk provet som vi hade idag om människor kroppen. Blev riktigt förbannad på mig själv, att jag inte börjat plugga tidigare när man har ett prov på 50 sidor.. Men man lär sig av sina misstag.

Sitter nu och kollar runt på olika balklänningar. Har redan en balklänning som jag ska få låna, men när jag testade den igen i fredags så trivdes jag inte i den... jäkla skit. Och eftersom balen är once in a lifetime, så vill jag verkligen trivas i den! Känns inte kul att gå där på röda matten och inte känna sig fin. Så därför sitter jag nu på blocket, traders etc. och försöker att hitta en ny klänning. Skulle egentligen vilja beställa en från en hemsida, men eftersom leveransen tar minst fyra veckor, så vågar jag inte riskera att köpa någon ifall man skulle få den försent.

Ikväll blir det att jobba. Så om ni läser har lite att göra så kan ni alltid komma och fika, och fördriva min tid lite! ;D



Några bilder från lördagens festligheter.



Dessa saker fick jag av mina söta tjejer! Taaack!


Kommentarer
Postat av: Carro

Julia du är jättefin i klänningen! skärp dig nuuu =)

2010-05-04 @ 16:24:58
Postat av: Anette

Det var faktiskt inte bara ett presentkort på 50 kr, utan 4:P hehehee

2010-05-04 @ 18:23:52
URL: http://juliaoanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0