Anette - Tillbaka från Turkiet

Lite dålig uppdatering nu på ett tag. Vi har nämligen varit och gjort turkiet osäkert! Det måste vara den roligaste veckan i mitt liv. Hur underbart som helst och det har hänt så sjukt roliga saker. Listan kan göras oerhört lång må jag säga. Vill verkligen dit igen! Fyfan så ball! Min röst låter som en knarrig dörr, men det måste väl tyda på att jag har haft sjukt ball?

På söndag ska hela turkietgänget träffas och dela med sig av sina bilder. Det är sjukt många fula bilder kan jag lova. Lägger upp på bloggen efter söndag allstå!

Den här låten ger mig flashbacks, turkietlåten!:)


Kommentarer
Postat av: nathalie

bästa veckaaaaaaan:):)

2010-05-29 @ 11:09:46
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0