Anette - The way you move aint fair you know.

Okej, det var ett tag sedan vi skrev nu... Igår bjöds kvällen på Burträskbingo med massa härliga personer. Tyvärr så kammade grabbarna hem vinsten, men vi var lika glada ändå. Sådär mot nattetid började Jonte steka fläskfilé och koka pasta? De bjöds även på kladdkaka med grädde. Himla gott.

Idag har jag varit och tittat när Skellefteå FF spelade på norrvalla. Minns dock inte vilka dom mötte, typ robertsfors eller nått sånt. Dom vann iaf med 4-3?? Aah, har inte så stor koll. Det var iaf kallt som fan och jag frös nästan ihjäl.

Snart kommer Ange och Pörnstar och hämtar upp mig. Det blir resturangbesök och mer vet jag inte. Ha det så gött! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0