Anette - It's not easy to be me

Har pluggat i sinne idag. Men jag har bara skrivit sammanfattningen, plus att jag har 10 sidor att läsa...minst. Detta innebär att jag måtse stiga upp 08.00 imorgon och plugga. Börjar nämligen klockan 12.05, och då har jag prov. Jag bokstavligt talat hatar samhälls, inte min grej. Och musikteorin jag gjorde tog ca en timma... om inte mer. Men jag klarade iaf den lättare. Huvva...

Imorgon har jag tänkt kila förbi en sömmerska och höra om dom har tid att sy in min klänning till balen. Den är som en jävla säck. Allt är feeel! Åh. åååh. Nä, sen efter det så kanske jag skulle plugga med Emil, fysik b kursprov väntar! Sen måste jag hitta mitt pass....................inte så bra om det är borta. Börjar få lite smått panik. På kvällskvisten ska jag repa med Andreas och Jonte, så att vi kan spela in ett demo snart. Mycket att göra. Måste typ skriva en lista så att jag kommer ihåg.

Kom ihåg lista:
Plugga fysik
Hitta mitt pass
Repa till sommaren
Ringa JULA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0