Anette - If you only knew...

Jaha. Gårdagen då. Jag Ange och Pörn hade tänkt äta finmiddag... eller hyffsat iaf. Vi var sugna på friterad kyckling och gick till lilla kina för att äta. Men när vi såg priset så blev vi rädda för att vi visste att det var billigare på andra ställen, typ som wook n roll. Så vi la igen våra menyer och försökte slinka ut på ett smidigt sätt. Men när vi la igen menyerna trodde de att vi var klara med att beställa så då kom kinesen fram till oss:

Kinesflicka: Ja, har ni bestämt er? (tar upp ett block)
Vi alla tittar på varandra...
Jag: Ja eller... jag har glömt börsen i bilen! Måste hämta den!
Ange: Ska jag följa?
Jag: Nej? Eller jo, det är din bil det är nog bäst.
Alla reser på sig
Kinesflicka: Kommer ni tillbaka sen?
Jag: Njaa, eller vi ska fundera på saken!

FRISKA? Fast vi tjänade ändå 4 SEK på att gå till Tatung istället! YES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0