Anette - Idol

Lång dag idag. Och kan inte påstå att jag är den piggaste idag. Inte nog att måsta väckas mitt i natten och ta hand om en som inte mådde så bra... Nä, idag har jag spenderat dagen med Malin i Luleå. Vi åkte där vid halv 9 och kom hem nyss. Vi var på Idol-audition. Ingen av oss gick vidare men jag fick himla bra feedback, och dom tyckte jag var sjukt duktig. De ville att jag skulle komma tillbaka nästa år, men det blir nog ingenting av.
Blev filmad av tv4, de ställde bara några frågor, ville inte sjunga i tvn för att jag hade just kommit. Sen kom Idol vimmel tv fram till mig och bad mig spela en trudilutt och sjunga medan dom filmade, och jag fick inte kolla in i kameran. Så ni kanske ser mig på idol till höst iaf=P! Sen kom en fotograf och började peppra på mig, kände lite obehag. Men sen kom han fram och bad om mitt namn och ort, så jag dyker nog upp i någon tidning någonstans. Är iaf sjukt nöjd med dagen, för det var jättekul! Men orkar det inte en gång till...

Ska gå och ta hand om min lillebror nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0