Anette - I was born to make you happy

Toooodiloo! Kom hem för ca 20 min sen. Var och sola med Julzorr. Försöker bygga upp en bränna innan turkey så att vi inte bränner oss... Skulle inte var så värt. Nu ska jag strax börja med mitt skolarbete, fy och blä. Sista rycket nu Nettan. Fast, det håller jag inte..

Var faktiskt duktig i morse. Började 12.05 så jag tänkte, jag kommer ändå inte hinna träna ikväll så varför inte träna nu? Så jag slängde på mig träningskläderna och tog en snabbrunda!! Fick naturligtvis astmaanfall så jag fick lov att gå hem. Inte ok. Varför ska jag alltid glömma ta medicinen?=(

Nu arbetet Anette. Ganska kul att jag pratar om mig själv i andra person... eller hur man nu säger. Skit samma, jag ska iaf sluta skriva nu. HEJDÅ

Tänkte bara lägga upp några FULA bilder............kan inte säga annat än att dom inte är vackra. Men jag bjuder på dom, och mig själv. HEJ


Kommentarer
Postat av: Fanny

fan skulle också behöva fusksola.. kommer bli BURNED!!:D

2010-05-05 @ 22:13:53
URL: http://fannyk.blogg.se/
Postat av: emma

vilka är ni som far :) ?

2010-05-06 @ 18:44:59
Postat av: Clara

Anette, kan inte du lägga ut din spotify lista? Skulle vara kul att veta vilken musik du lyssnar på :)

2010-05-07 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0