Anette - Hit the road

Todilou! Jag har verkligen inget kul att skriva idag. Ska iväg till min morfars lägenhet IGEN (verkar aldrig bli klar) och dammtorka och dammsuga. Efter det ska jag köra hem morfars moped och börja plugga samhällsekonomi. Det här provet kommer att gå skit, jag är inte intresserad av det överhuvud taget...men ett g kan man väl försöka åstadkomma? Jag är verkligen inte ok på samhälls.

Imorgon har jag uppvisning på musiken, och slutar klockan 16.00! Inte okej. Klockan 16.30 har jag sånglektion, vi måste öva till konserten som vi ska ha snart, det blir en musikalsång, för att jag och Nadine ska sjunga till OF (orkester föreningen). Kommer bli sjukt kul, har aldrig sjungit till en hel violinorkester förr.

Fick 2 sms idag där det stod att jag är på framsidan till tidningen NSD. Vet inte riktigt hur jag ska få tag på deras tidning. Ska nog maila och försöka få den på nått sätt...

Nää, nu ska jag skynda mig iväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0