Julia - Hello

HOho äntligen hemma från Åre.  Man kan säga att vi fick uppleva alla sorters väder sol, regn, snö, molnigt och inte minst BLÅSIGT, jättetråkigt att jag inte ficka åka kabinbanan ända upp till toppen:( men annars så har resan varit jätterolig. Trevligt att ibland umgås med folk som man inte alltid träffar.

Idag har jag varit i en snabbis på skolan och hade NKb efter det bar det vidare till 360 för att träna spinning och core. Hela efter middagen satt jag och skrev på den oändliga projektrapporten, grymt skönt att projektarbetet klart är färdigt. Och ni TVÅOR böjar fundera på projektarbete NU, för när det kommer bli aktuellt så kommer ni bara att ha en vecka på er att bestämma vad ni ska göra. Så ett smart tips är att börja fundera nu vad ni vill göra.

Nu ikväll har jag varit och jobbat och det är bland det värsta jag har varit med om hur LITE folk det var. Men ibland är det ganska skönt att det är lugnt.

Imorgon bär det av till Bygdsilijum för alla FL-klasser, riktigt trevligt. Dock är jag lite mättad på skidåkning, men alltid skönt att slippa skola ;)

PS. Vill bara säga att nästa onsdag så bär det av till Thailand för min del!



Jag och kussen Alice i Thailand -07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0