Julia - From Thailand

Hallåhallå.

Direkt från vackra Thailand. Hotellet hade förvånadsvärt trådlöst internet, så nu sitter jag här och kollar runt på lite bloggar. Vädret har tyvärr inte varit så bra hitills, regn, moln, sol allt som man kan tänka sig här. Idag är första dagen som jag har fått lite färg men som tur är så har jag 14 dagar kvar att försöka få lite färg på.

Ikväll har vi suttit ut på altanen och kollat på hockeyn, såg bara sista perioden men det gjorde inte så mycket eftesom internet inte är det bästa. Kändes ganska konstigt att sitta här i Thailand och kolla på ishockey... men det är ju kul att man kan göra det!

Imorgon hoppas vi på bättre väder och då ska jag pressa så in ii...

Saknar er där hemma, men vi ses snart! ha det så bra

Puuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0