Anette - You should be lucky

Jadu. Vad ska jag säga om den här dagen. Den började med att jag hyrde en snowboard eftersom den jag brukar ha har för stora skor... brukar bli plågsamt i längden. Åkte ett åk, sen var jag sjukt less. Backen var hård och brant. Jag satte mig ner typ 100 gånger för att vila mina stackars vader. Men när jag väl tagit mig ner så gick jag in och bytte snowboarden mot ett par slalomskidor. Har inte åkt det på 4 år, men det satt verkligen i ryggmärgen. Jag var kung! Jag åkte alla backar som gick och det gick 110 km i timmen. Det rann tårar när jag kom ner! Älskar fart!

Men dagen ska ju inte alltid gå som smort. Axel gjorde en faceplant i sittliften och började blöda näsblod:S Stackars liten kaka. Det rann och rann. Plus att jag fick en jäkla liftstång rakt på nosen. Det bara spruta ut tårar...kan inte kontrollera dom när det gäller näsan. Det gör förbannat ont!

Jaa, sen gick det inte så bra sen heller... På väg hem stannade bilen i piteå. En rem hade gått sönder så hela bilen stannade. Skit! Där satt vi och väntade på att mammas kompis skulle komma och bärga oss till en verkstad i en timma! Sedan fick vi skjuts hem. Så jag kom hem si sådär två timmar senare än tänkt. Fy farao...

Nu vill jag bara ta en dusch och sedan lägga mig och läsa eclipse för andra gången! Har nästan glömt bort hur den boken var. Men jag skriver mer imorgon!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0