Anette - You know my weakness, that is why i'm sleepless

Idag har jag varit på skolan och dolat på. Den gick som undan ganska fort. Nu sitter jag och väntar på att Axel ska komma hem från fritids. Hunden kom just in på mitt rum och hoppade upp i sängen, han vill nog att jag ska gosa lite med honom. Sötis. När mamma kommer hem ska vi laga pasta med salamisås, riktigt gott! Sedan om vi hinner före jag ska träna så ska vi kolla på tapeter till mitt rum. Är ganska sugen på grå tapeter, skitsnyggt. Men då blir det grått över hela rummet, ljusgrå förmodligen. Hörde en fågel viska att det börjar bli ute med fondväggar...Simon och Thomas säger iaf det;P haha. Men vem bryr sig. Jo jag.....

Är enormt irriterande att armbanden pinglar när man skriver, och jag sitter i en ställning som gör så att jag får skrivkramp. Så på schemat idag står ganska mycket... städa mitt rum, tapetaffären, träning. Puss


Mitt knä ser helt knäckt ut......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0