Anette - When we're together, I just lose my way

Hej! Känner på mig att den här veckan kommer gå fort. Jag har bara kvar tisdag och onsdag, och dom dagarna så har jag sovmorgon till 11 och 12. Apskönt. Och på torsdag är det innebandycup på eddahallen. Kommer vara sjukt slut efter alla matcher. Men det funkar. Vet typ inte knappt vilket lag jag är med i...men det löser sig nog.

Ikväll är det Svenska Hollywood-fruar på tv. Så det ska jag definitivt titta på. Men först duscha av mig. Var ute och sprang innan middagen. Duktig! Sen så har jag och Simon ett avtal mellan varandra, ett skriftligt också! Bara för att bli fit till sommaren...och turkiet. Ni kan säkert tänka er vad det är... BLÄ, är inte nöjd.


Fannan och jag i fredags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0