Anette - Time after time

Har precis kommit hem och hunnit duscha. Lägenheten är snygg nu, så nu kan man dra dit en mäklare. Gud som vi har kämpat på jag och mamma. Får se om jag orkar göra någonting ikväll. Blir nog bara slappa framför tv:n. Sjukt skönt. Kanske ska tvinga mamma att se New moon! Hon tyckte ju att första filmen Twilight var lite mesig. Hon är van läskiga vampyrer.. Inte att dom glittrar när dom kommer i solljuset direkt. Men hon ser fram emot att det kommer varulvar:P

Nu väntar det köttbullar på middagsbordet. Ni får ha en bra kväll!

Förresten så verkar jag vara den enda som försöker hålla bloggen i liv. Julia är ju i sin egen lilla värld...SMISK JULIA! SKRIV MER!


En liten del av min samling ögonskuggor från makeupstore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0