Anette - Someone just told me, you should be happy

Gårdagen var väl, ja vad ska jag säga, rolig? Det var en himla massa folk ute, och för en gångs skull hade dom öppet båda våningarna. Men eftersom alla 91or är vana att det bara är öppet uppe var det i princip öde på nedervåningen. Men det är trevligt när det är mycket folk, man träffar många man känner. Men dock så är det svårt att hitta igen sina vänner. Blir alltid så att man splittras... Men man har alltid någon kvar vid sin sida. Kom hem vid 4 och somnade direkt. Jag och Angelica gick på frasses imorse när vi vaknade, sjuukt gott! Så nu ska jag bara se vad som händer idag. Ska städa mitt rum bland annat... Inte lika frestande. En dusch skulle också minst sagt behövas!

Ska försöka få tag på bilderna från igår. Dom är sjukt barkade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0