Anette - Some people want it all

Ikväll ska jag över till Carro för att umgås med henne och Stenis. Vi ska ladda upp med en massa godis och chips till melodifestivalen. Vi ska heja på snyggingen Eric Saade! Han ska vinna! Måste typ ringa och rösta... Blir av!
Sedan får vi se vad vi hittar på, kanske åker förbi Olles en sväng och hälsar på Nathalie och Emelie som ska ut och partaja. Eftersom det är jobb för mig klockan elva så avstår jag. Okej inte bara därför, utan jag är ganska så less det också! Vi andra taggar till när Anders Bagge ska komma till Station i slutet på månaden!

Nä ska gå och ta tag i mitt liv, eller snarare göra det min mamma bett mig om, plocka upp ur diskmaskinen. Skriver mer sen! Puss


RÖSTA PÅ ERIC IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0