Anette - Not the best week

Idag vaknade jag klockan 10 och var ganska så trött fortfarande... Kvart över 10 ringer JULA och frågar om jag kan komma och jobba klockan 11 för att någon blev sjuk. Jag säger att jag ska försöka hinna till dess, och självklart var jag på jobbet klockan 11. Jag jobbade till 17.10, så nu har jag hunnit äta hemmagjort pizza och snart ska jag äta efterrätt. Ikväll ska jag till carro och vara med alla mina goa tjejer!

Det har varit en mycket händelserik vecka. Eller jag har varit så sjukt arg och ledsen hela veckan. De flesta vet nog vad som helst. Inte nog med att man blir sviken av en kompis som brutit ett löfte, utan den ska bli arg på mig utan anledning när det är jag som ska vara arg. Och det blir jag som ska försöka få allt som vanligt igen också... Hatar att bråka, det tar en sån energi. Och speciellt när det är någon som man tycker om. Inte nog med att ett löfte bröts, utan det spreds även en massa lögner om händelsen, så att alla skulle ställa sig emot mig. Sånt gör mig bara ledsen. Fyfan... När jag sitter här och inte har gjort nått fel. Förstår inte varför om jag ska vara ärlig. Men, det är bara att försöka gå vidare och lära sig leva med sina eller andra folks misstag. Som man brukar säga: "Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta"

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

TEAM ANETTE!!

2010-03-20 @ 18:41:13
URL: http://nyleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0