Anette - It's complicated, it always is...

Åh, såg just att Jullzorr skrivit ett inlägg från thailand. Är sjuukt avundsjuk på att hon får vara i ett varmt och soligt land medan vi har snöstorm...hörde att det skulle snöa hela nästa vecka också. BALL? Om det fortsätter såhär så lär vi gå omkring i dunjacka och skoterskor på studenten... snön kanske aldrig försvinner. Nästa vinter hinner nog komma innan snön har hunnit försvinna. Kommer allstå bli en ny istid tror jag!

Har varit i morfars lägenhet idag. Har skrubbat köksluckorna med en tandborste. Går inte så fort kan jag säga er, men det ger absolut resultat. Nu ska jag koppla av framför tvn med mamma. Ska gå in på tv.nu och titta om det är nått värt att se. Efter det blir det nog sängen!

Har inga roliga bilder att dela med mig av. Väntar ivrigt på att Fanny ska skicka bilderna från i fredags. Ska lägga ut dom så fort jag fått tag i dom. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0