Anette - I can still hear you

Nu har jag beställt min balklänning. Det blev faktiskt inte dyrt alls! Den specialsys just nu och ska sedan fraktas från USA. Det här ska nog bli jättebra. Pratade med min syrra i Indien för ett tag sedan. Hon ska sy upp en långklänning åt mig! Wie=) Vill ha en till sommaren. Sjukt snyggt! Men vet inte vilken färg än, blir nog en svart. Ska se om jag hittar någon snygg som jag kan skicka bild på.

Imorgon ska jag iaf fara til Kåbdalis (om det nu stavas så) Det ligger iaf 20 mil bort.... Ska dit med mamma, Patrik och Axel. Dom ska åka slalom och jag snowboard. Blir första åket nu i år! Blir nog jättebra. Eller så inte. Men nog ska det sitta i ryggmärgen eller?;)

Ska gå och se tv med mamma nu! Puss


Hittade en bild från semester 2002! Då var jag 11 år.... Den bjuder jag på! Söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0