Anette - Hey boy don't you know...

Vaknade i morse och kände mig sjuk... Hade ont i hela kroppen efter gårdagens slalomåkning. Ska fara till morfars lägenhet snart. Ska bara dricka upp mitt kaffe och klä på mig. Sista rycket i lägenheten nu, ska mest bara plocka undan lite och dammsuga  och dammtorka och såå.

Efter det ska jag he mig ut på en löpruda. Sedan ikväll vet jag inte. Får se vad kvällen har att erbjuda! Puss


Fick ett sms av Simon som är i USA igår "Sitter med en Ben&Jerry's milkshake och kollar på empire state building".
Själv hade jag inte så mycket att komma med, satt fast i en bil i piteå och väntade på bärgning... VILL OCKSÅ VARA DÄR!=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0