Anette - Eclipse trailer



Äntligen har trailern till Eclipse kommit ut. Var faktiskt inte alls förberedd på att den skulle komma... Har inte varit så insatt. Eller ska jag säga, inte lika insatt som jag var i new moons trailer. Hade nått twilight il just nu. Nog för att jag älskar twilight väääldigt mycket. Håller på att läsa eclipse just nu för andra gången bara för att uppdatera mig lite mer om vad som hände i boken. Böckerna är mycket bättre än filmerna. Man missar sjukt mycket av att bara se filmerna. Så ni som tycker att filmerna är bra, läs böckerna. Ni kommer att bli förälskade! Jag själv är verkligen inget fan av böcker. Men när jag läste twilight första gången var jag fast, kunde inte sluta läsa. Annars har jag en massa påbörjade böcker här hemma, som jag aldrig läst ut. Så är du tjej, eller kille, LÄS DOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0