Anette - Du gamla, du fria

Jag orkar inte mer... skrev just ett långt inlägg som försvann. POFF så var det borta. Har inga krafter kvar att skriva ett nytt långt. Så jag sammanfattar mig.

Sjöng nationalsången idag på hockeyn. Var sjukt nervös så jag tappade rösten 2 gånger i första versen. Andra versen gick säkert bättre. Minns inte, fick någon slags nervös blackout. Mina vänner kunde inte förstå att det var jag på isen, även fast dom visste att jag skulle sjunga, för att jag såg ut som en pygme. Eller, iaf en väldigt liten tjej. Dom trodde inte på att det var jag förrän dom sa mitt namn och när jag började sjunga. Det är inte lätt att se lång ut bland män på skridskor. Nej, försök själva! Inte ens en man skulle se lång ut brevid dom.. Juste!

Det var min sammanfattning, och med det säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha mini-nettan :D du såg så himla liten och oskyldig ut :]

2010-03-12 @ 18:12:48
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0