Julia - that's just the way it is things will never be the same

Nu har uppdaterandet legat på noll ett tag. Men när man tar studenten så har man helt enkelt inte tid sser ni! Jag har haft heeelt underbara studentveckor! Först började det med Turkiet och direkt när man kom hem så började festligheterna med klassen. Detta har resulterat i ungefär 3 veckors festande, vilket har gjort att man kropp nu har börjar protestera och säger att jag måste börja lugna ner mig. Vaknade igår med 39 graders feber och min kropp kändes helt mörbultad. Men jag vill inte stanna av, jag vill fortsätta partya med mina klasskompisar! JAG SAKNAR ER REDAN!! (kan erkänna att det redan var dagen efter studenten).

SÅååå vad säger ni klasstjejer, vin och ost kväll här på lördag? ;) ;)

Bilder från balen och studenten















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0