Anette - Baby fix me

Höll på att frysa ihjäl på fotbollen! Hade ändå med mig min filt! Nä, då var det sjukt kallt, och folk skymde solen. Bra gjort. Tror matchen blev 3-3 om jag inte minns helt fel! Efter matchen delade jag julia och carro på oss  och åkte hem till varsitt hus. Sitter nu här hemma och har tråkigt och hostar för mig själv. Inte okej... Har kokat te och gjort en macka, min favvo kuddmacka med kalkonskinka på! Haha!
Ska börja göra mig klar för sängen nu. Har sovmorgon imorgon och det ska bli så sjukt skönt! Har 2 lektioner kvar den här veckan, och det är imorgon båda två, sen har jag ingen mer skola, allt är redan bortgjort. SÅ jävla yes. Ska bara lyssna på några redovisningar och sen sjunga lite på musiken.


Strand och party, vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0