Julia - here comes the men in black

Här sitter jag på Tjörn medans alla andra är och festar i Boviken. Kanske lika bra eftersom det blivit en hel del festande på sista tiden. Idag har jag varit en sväng in till Göteborg för att lämna igen ett par skor som jag köpt, blev tyvärr ett fel köp denna gång. Efter stan for vi till mammas farmor och hälsa på henne, alltid lika glad när vi kommer på besök. Jag hoppas att jag har gener efter henne, så att jag får vara leva och vara pigg i huvudet tills jag är 90 år och förhoppningsvis längre!

Sitter nu och halv tittar på Men in black, hatar egentligen onaturliga filmer men eftersom det bara finns etta, tvåan och fyran så har jag inte så mycket annat att titta på! Hoppas på fint väder imorgon så jag får sola!


Några shoppingfynd







Kommentarer
Postat av: Carro

Snyyyggt Jullan! =)

2010-07-18 @ 11:36:54
Postat av: M

Vars är den gröna tröjan köpt ifrån? :)

2010-07-25 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0