Anette - Music

muuusiik

UPDATE!
Den är här uppe länken^^ men den är vit tydligen.....försök hitta den!

Det här ska då föreställa min spotify lista. Vet inte riktigt hur man gör, men jag fick instruktioner till att kopiera Html koden och sen klistra in den...säg till om  det inte funkar med länken osv. då får jag försöka igen. Jag trodde det skulle bli en logga eller nått. Iof så kan jag väl kanske göra en bild och koppla länken till den, men måste det vara snyggt?;P haha, säg bara till om det inte funkar!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det funkar om man kopierar den och klistrar in den i adressfältet. Vill du att det ska funka bara genom att klicka på den så måste du göra den till en länk!

2010-07-30 @ 00:20:06
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det funkar inte...

2010-07-30 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0