Anette - I've put my trust in you

Har helt enkelt inte haft tid att skiva. Jag jobbar hela dagarna. Sover till 9, jobbar från 10-19 och är inte hemma förrän 19.30 då jag äter middag och sedan åker någonstans. Så, jag har ingen tid över till att sätta mig och skriva ett litet inlägg.

Just nu så har jag väldigt blandade känslor. Är glad för att min syster fått sin bebis, hur gullig som helst. Sen är jag lycklig för att det är sommar och det är underbart väder ute. Ångest för att jag inte har tränat på ett tag. Ledsen över att en mycket nära person ska flytta, som jag kommer sakna. Besviken på en vän.

Snart ska jag göra nått vettigt av kvällen, träna sen sova. Börjar 06.00 imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0