Helloohello

Äntligen så har man en blogg! Har verkligen försökt flera gånger att ha en blogg, men det har aldrig riktigt funkat. Men förhoppningsvis så kommer jag att skriva mer nu och försöka hålla bloggen aktiv! Dagen började iaf med redovisningen på religionen efter de så hade vi yttligare tre lektioner. Väääldigt dygt må jag säga men då är onsdagar våran längsta dag i veckan. Ska egentligen inte klaga för jag har ett underbart schema! Slutar mellan tolv och två varje dag. Jag kan även meddela att jag har helg nu. Vi har inlämningsuppgifter i ungefär varje ämne i skolan, så vi har fått möjligheten att istället skriva på valfri plats. Ganska nice!

Nu ikväll har jag äntligen också tagit tag i min träning. Köpte nämligen ett träningskort på 360. Så nu gäller det att pallra sig dit så ofta man orkar för att det ska vara värt pengarna. Det som dock är lite tråkigt är att nästan ingen av mina kompisar har träningskort där... Såå Linn nu kör vi! ;)

/ jv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0