Gästbloggarn

God morgon!


Jag är en hemlig gästbloggare med gedigen kunskap från bloggvärlden.


Likt Blondinbellas vader kommer jag nu med mina glamorösa och kärleksfyllda inlägg frambringa ett lyckorus i alla människor vars själar ännu icke är tillintetgjorda.
Mitt första inlägg handlar ju då också givetvis om min frammarsch här i bloggvärlden, vilket jag tror kan leda fram till enastående stordåd!

I framtiden kommer jag bland annat att blogga om frälsarkransen och Anettes Pilgrimsfärd till de djupa skogarna i Tchad.
Jag hoppas att dessa inlägg med avsaknad av pretentiöst innehåll nu ger er alla ro i både själen och när ni åker snowblades på Storklinta.


/ GB = Gästbloggare (Gangstah Bitch


Kommentarer
Postat av: Anonym

den här gästbloggaren måste vi få se mer av!!!!

2010-01-28 @ 22:47:23
Postat av: Anna

Vem är det? leni Rifenstaahl?

2010-01-28 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0