Anette - What comes around

Hellu! Idag har jag haft en ganska chill skoldag. Eller jag hade grupprov i det svenska språkets historia.. vilket ingen i klassen hade pluggat till. Men det gick ändå hyffsat bra. Har mycket att göra idag... Ska skriva en artikel om en roman och en film, den ska vara klar imorgon. Har fått lite tips av Simon hur jag ska skriva. Jätteschysst! Men jag brukar vara ganska så lost när det gäller svenska.

Dagens ha att göra:
  • Skriva artikel
  • Färga håret
  • Sånglektion

Tänkte dokumentera min dag i bilder!


Jag och Simon satt och chillade i väntan på mattelektionen...

Jag blev träffad av amors pil här om dan men det blev bara en skroma...

Svampbob vandrade förbi och var väldigt glad att se oss!

Simon kände sig tjock idag...

Han vill även visa att han inte hade nått i näsan

Vi förstod inte mycket av det matteläraren skrev på tavlan...
Simon blev mycket förvånad...
Malin kom förbi och var väldigt glad, för hon hade haft sovmorgon!

Dagen slutade med en tjockiskaffe (Kaffe Frappe med grädde) med Sosi på Waynes
Sosi med sin tjockiskaffe

Btw! Det kommer att komma presentationer om oss senare.

Kommentarer
Postat av: snillet

hhahaja så gay att du inte la ut nå bilder på dig själv

2010-01-28 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0