Anette - I'm that bitch

ÅÅÅH jag är tokigt less på att skriva svenska! Jag har suttit med den där jävla artikeln (som förstör mitt liv) i 3 timmar nu! Jag blir gaaaaalen! Måste bara får skriva av mig lite här så att jag inte blir tokig och sliter av mig håret snart! Hade tänkt åka till Anders och se hockeyn jag med, eller se och se, hade tänkt tvinga Julia att färga mitt hår. Men så blev inte fallet. För att svenska suger! Åååå.

Nej jag måste få lite positiva tankar. Ska ju färga håret snart. Hoppas det blir succé. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Imorgon ska jag ut så jag vill inte se ut som ett grönhårigt emo eller nått... Vet inte om det där var nått positivt förresten... Men äsch! Har inget positivt att säga! MORR

Nu ska jag gå och färga mitt hår! PUSS


Så arg är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0