Anette - How did we get here?

Idag har jag sovit till klockan 12. Inte ok! Mitt rum var stökigt som bara den, och jag började städa. Efter jag gjort den vanliga söndagsstädningen så packade jag mitt pick och pack och drog till mamma. Nu sitter jag är med laptopen. Har änligen fått igång trådlösa! YES

Har hjälpt mami med maten, det blev som jag önskade. Tacokyckling! Mums. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Kände att det här blev ett tråkigt inlägg... sorry!
Kan försöka piffa upp inlägget med några sjuka bilder=)?


Kommentarer
Postat av: nathalieeee

Hahaha, fan vad fräscha vi är!

2010-01-31 @ 19:41:12
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0