Anette - All the crazy shit I did to night

Idag försovde jag mig. Vaknade 08.50....Ja, ni kan ju bara förstå vilken bra start på dagen det blev. Jag är ganska sur idag, eller jag kan typ inte vara sur. Är som vanligt missnöjd över mitt hår! Ska lägga ut bild på det senare idag. Nu har jag hål galet länge. Ska sitta här och chilla!

Det är tokigt kallt ute. Måste bara få påpeka det. Jag valde helt fel kläder att gå till skolan i. Jag tog allstå leggings när det är 24 minus! Mina ben stacks kan jag lova! Vill bara ha på mig täckbyxor! AAh, ska typ ha det hela kvällen idag;P Snyggt!

Ikväll blir det station och jag hoppas att alla ni som läser detta också går ut! Visst? Då ses vi! Nu ska jag Kajsa, Malin och Mattis lyssna på partymusik=)

Hittade två bilder på mig och Julia på min gamla blogg.


Skolavslutningen i 9an

Konfirmationen sommaren 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0