Julia - Wednesday

Ligger i sängen nu och kollar på OS, jag är inte en av dom som kommer att vara upp och kolla på hockeyn inatt kan jag lova! Vägrar att vara trött imorgon.. Fast om Sverige kommer final så kan jag kanske överväga att kika ändå.

Ikväll har jag jobbat, alltid lika kul att jobba med Erica! Det blev lite snack om helgens planer, Erica verkade ha en fullbokad helg, men frågan är vad ska jag göra? Vill göra någonting kul känns som att helgerna hela tiden blir likadana. Anette gav mig erbjudandet igår att följa med till Stockholm nästan helg för ynka 250 kr! Men problemet är då att jag inte har någonstans att bo.. vilket suger. Är jag den enda som typ inte känner någon som bor i Stockholm som man kan bo hos?! Jag får försöka att dra med mig någon till Umeå eller Luleå istället och shoppa lite. Nu ska jag försöka sova vilket jag inte tror kommer att gå, känner mig helt uppe i varv. Nattinatti

För er som alltid ringer och frågar hur länge vi har öppet, så skriver jag därför dom nu. (för er som undrar vart jag jobbar så jobbar jag på Wayne's coffee)
Måndag - Torsdag 10-21
Fredag 10-18
Lördag 10-16
Söndag 12-16

(Om ni har några önskemål om öppettider skriv dom, så jag jag föra det vidare till min boss!)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni borde ju ha kvällsöppet på söndagar för då är det ju många som är på bio och det skulle vara mysigt att fika hos er först=)

2010-02-18 @ 00:38:31
Postat av: nathalie

Jag tycker att vi ska styra något i helgen :) myskväll eller vad som helst!

2010-02-18 @ 15:52:03
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: AManda

Ni borde ha öppet sent på helger också så om man inte känner för att festa så kan man bara ta en fika och sitta och snacka en helgkväll :)

2010-02-18 @ 16:40:31
Postat av: Anonym

Precis, på helgerna bör det vara kvällsöppet till i allfall kl 23! :)

2010-02-19 @ 01:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0